cfr

niedziela, 19 marca 2017

Norcenni Girasole Club-Włochy

Dziś chciałabym na chwilkę powrócić do poprzednich wakacji i naszego pobytu na kempingu Norcenni Girasole Club w Toskanii. Jesteśmy na etapie planowania tegorocznego urlopu i wyboru miejsca naszego pobytu. Jak zwykle w naszym przypadku będzie to kemping, tym razem jednak zdecydujemy się na wyjazd z inną firmą i zarezerwujemy raczej namiot, nie mobile home. Inna również będzie destynacja.

Powróćmy jednak do Norcenni Girasole Club. Jest to kemping, którym jestem absolutnie zachwycona. Mieliśmy zarezerwowanych  9 noclegów,a i tak nie skorzystaliśmy ze  wszystkich możliwości, jakie daje wczasowiczom to miejsce. Pewnie, gdyby nie moja natura włóczykija, udałoby nam się poznać kemping dogłębnie.

Kemping położony jest tarasowo, pomiędzy górną a dolną częścią kursuje ciuchcia:

My mieszkaliśmy w górnej części, gdzie można było wynająć jedynie mobile home'y. Nam to absolutnie nie przeszkadzało.Co prawda musieliśmy jeżdzić ciuchcią, jeżeli chcieliśmy się spotkać z moim tatą, jednak traktowaliśmy to jako dodatkową atrakcję. Kampery, namioty i reszta mobile home'ów zostały umiejscowione w dolnej części obiektu. Jeżeli spojrzycie na mapkę powyżej, górna częśc kempingu, to ta przy literce G.
W naszym rejonie był fantastyczny kompleks basenów. To już drugi włoski kemping, który zachwycił nas tym, że jest dostosowany dla dzieci. Dno wyścielane jest antypoślizgowym, gumowym tworzywem.

Oczywiście dla dorosłych również znalazło się miejsce-basen o olimpijskich wymiarach.

Rwąca rzeka dla większych

i dla mniejszych.

Dla dzieciaków organizowane są animacje, dla dorosłych również cały wachlarz zajęć od wodnego aerobiku począwszy.

Kiedy czuliśmy się zmęczeni, odpoczywaliśmy w naszym domku, albo przed nim:

W naszej części kempingu był oczywiście sklepy, w których można było kupić jedzenie, środki chemiczne, zabawki, kąpielówki, pamiątki. Była również pralnia, lodziarnia i restauracja.
Idąc w stronę dolnej części kempingu mijamy sklep z winami,

kompleks boisk,

a nawet wypożyczalnię rowerów.

Dolna część kempingu jest bardziej rozbudowana i oferuje więcej atrakcji.

Nam jednak do gustu przypadły bardziej nasze baseny, niż te, które są w dolnej części:

Kiedy wracaliśmy z jedenej z popołudniowych wycieczek trafliśmy na jarmark. Na straganach mogliśmy zakupić, pamiątki, odzież oraz rękodzieło lokalnych twórców.

Kemping organizuje wycieczki autokarowe w znane, toskańskie miejsca. Jeżeli ktoś nie potrafi sam sobie czasu zorganizować i ma za dużo pieniędzy, jak najbardziej można skorzystać. Natomiast panie, które nawet podczas urlopu muszą mieć pięknie uczesane włosy, mogą udać się do tutejszego fryzjera.
Jak widziecie kemping oferuje tyle atrakcji, że nie ma potrzeby wychodzić poza jego obręb.Na tym właśnie to polega, abyśmy zostawili jak najwięcej kasy na miejscu.
Dużym udogodnieniem dla polskojęzycznych gości są polscy pracownicy. Jeżeli ktoś nie zna ani angielskiego, ani niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego...to na pewno ktoś z polskich pracowników podejdzie i pomoże.

Lubiecie tego rodzaju wypoczynek, czy jesteście bardziej nastawieni na pobyt w hotelu?
 My lubimy kempingowe życie, ponieważ daje nam ono swobdę.
Popołudniowa herbatka na tarasie, brak makijazu, chill out :)

1. Um lugar muito belo e agradável para se passar bons momentos.
    Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

2. Szczerze mówiąc nie przypuszczałam, że kempingi mogą być aż tak atrakcyjne.
    My zazwyczaj podróżujemy własnym samochodem bez przyczepy, więc noclegi rezerwujemy przez "booking". Ceny przed lub po sezonie są bardzo atrakcyjne.
    Pozdrawiam serdecznie z wiosennej, ale deszczowej Polski:)

1. Mario my również podróżujemy bez przyczepy i namiotu. Wynajmujemy mobile home lub namioty ( z łózkami i wyposażeniem kuchennym) od firm , których jest kilka, również mają biura w Polsce. Dla nas jest to najwygodniejszy sposób spędzania czasu i szczerze powiedziawszy dla naszej 6-osobowej rodziny, najtańszy. Ze względu na to,że w UK obecnośc w szkole jest bardzo ważna i są wysokie kary, nie możemy podróżowac w innych terminach, jak tylko w czasie szkolnych przerw :(.

3. A gdzie namiot na dachu samochodu hehehehe ;)
    Super wakacje kochana ja tak spędzam wakacje
    nad naszym morzem na kempingu na Dębkach ;)
    Nad morzem zawsze jest cudownie hihihi buziaki
    i zawsze Ci życzę takich cudownych wakcji :)

1. Widzę,że wszystkim się wydaje,ze jak mówię nocleg na kempingu to od razu myślą,że jeżdzimy z własnym namiotem, albo przyczepą heheh. Czasy się zmieniły, kempingi teraz to całe kompleksy równiez z gotowym do wynajęcia namiotem, bądż mobile home :).

4. Fantasticas fotos!
    Boas férias, o parque de campismo é fascinante!
    Beijos

5. Toż to cały kompleks wypoczynkowy :) raj dla dzieciaczków.

1. Tak Ewa, super sprawa dla rodzin z dziećmi :).

6. Fajny taki kemping :) rwąca rzeka - super :D

1. Oj tak... z chęcią bym tam udała się jeszcze raz :).

7. Estupendas vacaciones, yo también prefiero el camping para pasar unos días de descanso, buena elección.
    Besos!

8. Pelas fotografias foram umas férias muito bem passadas e num lugar maravilhoso.
    Um abraço e continuação de boa semana.

Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.Będzie mi miło, jeżeli pozostawisz po sobie ślad :).